8 months ago
ရိုဟင္ဂ်ာ ၇ ဦးကို အိႏၵိယႏိုင္ငံက ျမန္မာကို ပထမဆံုးအႀကိမ္ ျပန္ပို႔
12 months ago
ဓာတ္ျပားအဆိုေတာ္ ေတးသံရွင္ ေဒၚမာမာေဝ အသက္(၉၃) ႏွစ္ ကြယ္လြန္
12 months ago
ဒုကၡသည္စခန္းမွ လုပ္အားေပးဆရာမတစ္ဦး ရခိုင္မွ ရန္ကုန္သို႔လာစဥ္ လဝကဥပေဒျဖင့္ အဖမ္းခံရၿပီး ေထာင္တစ္ႏွစ္က်
1 year ago
ဦးေဇာ္ေဌး (ခ) မွဴးေဇာ္အား ဌာနေျပာင္းေရႊ႕တာဝန္ေပး
1 year ago
NVC ကဒ္ လက္ခံရန္ ဖိအားေပးခံရမႈကုိ ျငင္းဆုိေသာ ကမန္တုိင္းရင္းသားမ်ား စီးပြားေရးပိတ္ဆုိ႔ခံေနရ
2 years ago
ASEAN ထိပ္သီးမ်ား ရိုဟင္ဂ်ာအေရး ေဆြးေႏြး
2 years ago
Drone မႈနဲ႕ဖမ္းခံရသူ သတင္းေထာက္ေတြ မိသားစုနဲ႕ေတြ႕ခြင့္မရေသး
2 years ago
ျမန္မာ-ဘဂၤလားေဒ့ရွ္ သေဘာတူညီခ်က္ (၁၀)ခ်က္ လက္မွတ္ေရးထိုး
2 years ago
AA ဒုဗိုလ္မွဴးႀကီး အပါအ၀င္ ၉ ဦးကို ေငြေၾကးခ၀ါခ်မႈနဲ႔ အမႈဖြင့္စစ္ေဆး
2 years ago
ဘာသာေပါင္းစုံ ဆုေတာင္းပြဲ (ရုပ္သံ)

စက္တင္ဘာ ၆ ၊ ၂၀၁၄
M-Media

8a5135c9-8844-4a00-a709-ea1667d2f308_16x9_600x338

ျဗိတိန္ The Independent သတင္းစာမွာ ေဖာ္ျပခဲ့သည့္ သတင္းအမွား

– တမန္ေတာ္ျမတ္ မုဟမၼဒ္သခင္ (ၿငိမ္းခ်မ္းသာယာမႈသက္ေရာက္ပါေစ) ၏ အုတ္ဂူအား ၿဖိဳခ်ပစ္မည္ဟူေသာ သတင္းမွာ မဟုတ္မွန္ဟု ျမင့္ျမတ္ေသာ ၀တ္ေက်ာင္းေတာ္ႏွစ္ခုအား ေစာင့္ေရွာက္ေရးအဖြဲ႕ The General Presidency of the Two Holy mosques က ျငင္းခ်က္ထုတ္ခဲ့သည္ဟု အလ္-ဂ်ာဇီးရား သတင္းဌာနက ၾကာသာပေတးေန႔တြင္ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။

မုဟမၼဒ္သခင္၏ အုတ္ဂူအား ၿဖိဳခ်ၿပီး ႐ုပ္ကလပ္ေတာ္ကုိလည္း ဖယ္ရွားသြားမည္ဆုိသည့္ အဆုိပါသတင္းကုိ ေဆာ္ဒီပညာရွင္တစ္ဦးမွ မဂၢဇင္တစ္ေစာင္တြင္ အဆုိျပဳထားျခင္းကုိ  ကုိးကား၍ ၿပီးခဲ့သည့္တနလၤာေန႔တြင္ ၿဗိတိန္ သတင္းစာတစ္ေစာင္ျဖစ္သည့္ The Independent က ေဖာ္ျပခဲ့သည္။

သုိ႔ေသာ္ ျမင့္ျမတ္ေသာ ဗလီ၀တ္ေက်ာင္းေတာ္ႏွစ္ခုအား ေစာင့္ေရွာက္ေရးအဖြဲ႕ကမူ အဆိုပါ ပညာရွင္၏ အဆုိပါျပဳခ်က္မွာ ျမင့္ျမတ္ေသာဗလီ၀တ္ေက်ာင္းေတာ္ကုိ တစုိက္မတ္မတ္ ေစာင့္ေရွာက္မည့္ ေဆာ္ဒီအစုိးရႏွင့္ ပတ္သက္ျခင္းမရွိဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ထုိ႔ျပင္ ေစာင့္ေရွာက္ေရးအဖြဲ႕၏ ေျပာေရးဆုိခြင့္ရွိသူ အဟ္မဒ္ မုိဟာမက္ အလ္-မန္စူရီကလည္း အဆုိပါသတင္းမွာ ထုိပညာရွင္၏ သေဘာထားသည္ျဖစ္သည္ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ေဆာ္ဒီအာေရဗ်ရွိ Makkah သတင္းစာမွ လက္ေထာက္အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ မုိ၀ါဖက္ အလ္-ႏုိေ၀စာကမူ The Independent သတင္းစာမွာ ၾသဂုတ္လ ၂၅ ရက္ေန႔က Saudi Daily သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပခဲ့ေသာ အာရဗီ ေဆာင္းပါးတစ္ခုကုိ ခုိးယူ၍ တလြဲဘာသာျပန္ခဲ့ျခင္းဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

The Independent  သတင္းစာမွ လက္ေထာက္ အယ္ဒီတာ ၀ီလ္ ဂုိရီကမူ ၿပီးခဲ့သည့္ သီတင္းပတ္အေစာပုိင္းက Makkah သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပခဲ့သည့္ သတင္းအား သိရွိျခင္းမရွိဟု ျပန္လည္တုံ႔ျပန္ခဲ့သည္။ ထုိ႔ျပင္ ၎တုိ႔ေဖာ္ျပခဲ့သည္သတင္းမွာ မွန္ကန္သည္ဟု ေျပာၾကားခဲ့ၿပီး အျခားသာ ၿဗိတိန္၀ဘ္ဆုိက္မ်ားကလည္း ထုိသတင္းကုိ ထပ္ဆင့္ မွ်ေ၀ခဲ့ၾကသည္။

The Independent မွ ေဖာ္ျပသည့္ အဆုိပါသတင္းတြင္ ေဆာ္ဒီအာဏာပိုင္မ်ား၏ အတည္ျပဳခ်က္ သုိ႔မဟုတ္ မွတ္ခ်က္မ်ား ပါ၀င္ခဲ့ျခင္းမရွိေပ။ Al Arabiya သတင္းဌာနက စံုစမ္းရာ ထုိကိစၥမွာ မဂၢဇင္းတြင္ေဖာ္ျပခဲ့သည့္ ပညာရွင္တစ္ဦး၏ အဆုိျပဳခ်က္ထက္ မပုိဘဲ အစိုးရ၏ ဆံုးျဖတ္ခ်က္မဟုတ္ေၾကာင္း ေဆာ္ဒီအစုိးရက ျပန္လည္ေျဖၾကားခဲ့သည္။

ref_Al Arabiya English

Leave a Reply